سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گزارشی ازسیزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم - کانون دانش آموزی رشد کرج


لینک دونی


تعداد بازدید

v امروز : 5 بازدید

v کل بازدیدها : 38503 بازدید

جستجو در مطالب

مطالب قبلی

زمستان 1384
پاییز 1384

آهنگ وبلاگ

84/8/27 :: 6:4 صبح

((بسمه تعالی))

 

همگی حاضر بودیم تا حرکت کنیم من و دانش آموزانی که از مدرسه های دیگرآمده بودندمربیان و آقای دولت پور، مدیر کانون رشد ناحیه 3 کرج ودبیر خوشنویسی و انجمن عترت وقرآن ،آقای پروین حضور داشتند.

سوار ماشین شدیم به سمت نمایشگاه حرکت کردیم وقتی به نمایشگاه رسیدیم هرکدام از بچه ها به قسمتی از نمایشگاه حرکت کردند واز غرفه ها دیدن کردند خیلی جالب و جذاب بود حال و هوای عجیبی بود یک احساس خاصی داشتم که بیان کردنش مشکل است . همین طورکه از غرفه ها دیدن می کردم به کتابهای قرآن و مهرهای قدیمی برخورد کردم. وقتی به قرآن و مهرهای امروزی مقایسه می کردم برایم خیلی جالب بود.

غرفه های دیگری بودند که به جذابیت و زیبایی نمایشگاه افزوده بودند، خط و معرق .خوشنویسانی که قرآن را با خطوط زیبایی نمایش داده بودند و معرق کارانی که با چوب های مختلف آیه های قرآنی را آن چنان زیبادرست کرده بودند که من از دیدنشان سیر نمی شدم و لذت می بردم .

به طبقة پایین غرفه های نرم افزاری و اینترنت بود. نرم افزارهایی که در  مورد زندگینامة امامان و نرم افزار های قرآنی بودند که در عصر الکترونیک که ما،درآن زندگی می کنیم بسیار مفید و جالب بودند  واز طریق سایت های اینترنتی می توانستیم اطلاعات بسیار مفید را کسب کنیم . در کنار این غرفة فرش های دست بافت قرآنی نیز تجلی می کرد که بسیار زیبا و ظریف بافته شده بودند.

همین طور که از غرفه ها دیدن می کردم چشمم به غرفه ای افتاد که بچه های زیادی ایستاده بودند جلوتر که رفتم متوجه شدم که دانش آموزان ابتدایی و راهنمایی هستند که غرفه دار از آنها درخواست می کند که سوره ای از قرآن را بخوانند آنها با اشتیاق خود را معرفی می کردند و یک سوره از قرآن را تلاوت        می کردند.

خلاصه اینکه نمایشگاه کاملی بود که من اطلاعات خیلی مفیدی را از آن کسب کردم . امیدوارم که هر سال این گونه نمایشگاه هابر پا شود تا بتوانیم از آنها دیدن به عمل آوریم و براطلاعات دینی و مذهبی بیافزایم.        

 

 

 

مصاحبه کننده:سید مهرداد حسینی

سردبیر: علیرضا کاظمی


منوى اصلى

خانه v
شناسنامه v
پارسی بلاگv
پست الکترونیک v
 RSS  v

لوگوى وبلاگ

گزارشی ازسیزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم - کانون دانش آموزی رشد کرج

موضوعات وبلاگ

اوقات شرعی

اشتراک در خبرنامه

 

template designed by majidzavari