سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برگزاری مسابقات شطرنج کانون رشد - کانون دانش آموزی رشد کرج


لینک دونی


تعداد بازدید

v امروز : 4 بازدید

v کل بازدیدها : 38508 بازدید

جستجو در مطالب

مطالب قبلی

زمستان 1384
پاییز 1384

آهنگ وبلاگ

84/8/21 :: 9:41 صبح

انجمن شطرنج کانون رشد دانش آموزی به مناسبت هفته تربیت بدنی و روز دانش آموز یک دوره مسابقات شطرنج بین دانش آموزان علاقه مند مقطع ابتدایی  برگزار نمود . در این مسابقات بیش از پانزده تیم و حدود چهل و پنج نفر شرکت داشتند .

مسابقات به صورت تک حذفی برگزار گردید و نفرات برتر در چهار دور به رقابت پراختند که در نهایت چهار نفر از مدارس فردوسی , رشد نو, بنی هاشمی به دور نهایی راه یافتند . در دور نهایی و نیمه نهایی بعد از برگزاری مسابقات آقای امیر فرشاد نخعی  میعاد فیروزی به فینال راه یافتند . آقای محمد اسماعیل عزیزی و علی گل بابایی برای عنوان سوم و چهارمی با هم به رقابت پرداختند که در نهایت آقای فیروزی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد .

این مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و تمامی قهرمانان شطرنج زیر دوازده سال ناحیه سه که عضو مهد شطرنج کرج بودند شرکت داشتند .

تمامی شرکت کنندگان اذعان داشتند نحوه برگزاری مسابقات بسیار عالی بوده و تاکنون چنین مسابقاتی در این سطح حتی در ناحیه هم برگزار نگردیده بود . بسیاری از اولیا از مدیریت سازمان درخواست برگزاری کلاسهای شطرنج در کانون رشد را داشتند .

در این مسابقات یکی از برجسته ترین داوران کشور جناب آقای نخعی در برگزاری مسابقات همکاری نمودند . در پایان نتایج مسابقات تیمی هم مشخص گردید که تیم ابتدایی غیر انتفاعی رشد نو با کسب 12/5 امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آمورد و تیم های فردوسی و بنی هاشمی هر کدام با 10 و 8/5 امتیاز عنوان های دوم و سوم را به دست آورند .

با برگزاری این مسابقات عملا انجممن شطرنج کانون رشد دانش آموزی شروع به کار نمود .

 


منوى اصلى

خانه v
شناسنامه v
پارسی بلاگv
پست الکترونیک v
 RSS  v

لوگوى وبلاگ

برگزاری مسابقات شطرنج کانون رشد - کانون دانش آموزی رشد کرج

موضوعات وبلاگ

اوقات شرعی

اشتراک در خبرنامه

 

template designed by majidzavari